أرشيف

במהלך צוק איתן: ראש השב"כ נפגש עם אבו מאזן ברמאללה

במהלך צוק איתן: ראש השב"כ נפגש עם אבו מאזן ברמאללה
מקורות פלסטיניים דיווחו כי ראש השב"כ הגיע לאבו מאזן במטרה לעדכן אותו על מעצרם של 93 פעילי חמאס ועל ניסיונות הארגון לבצע הפיכה ביהודה ושומרון. במהלך הפגישה אבו מאזן דרש שישראל תיענה לדרישות הפלסטיניות, ולא הם יודיעו על מות המו"מ

אסף גבור | 1/9/2014 15:58 שלח לחבר
Share on facebook
Share on twitter
פגישה סודית ביותר: מקורות פלסטינים דיווחו כי יו"ר הרשות אבו מאזן נפגש עם ראש השב"כ יורם כהן בתחילת חודש אוגוסט, במהלך מבצע צוק איתן, כדי לעדכן אותו על מעצרם של 93 פעילי חמאס ועל ניסיונות הארגון לבצע הפיכה ביהודה ושומרון.

כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו

כזכור שב"כ חשף בחודשים האחרונים התארגנות של פעילי חמאס שניסתה לבצע הפיכה ביו"ש. בשבועות האחרונים חשף הארגון את אמצעי הלחימה הרבים, סכומי הכסף האדירים וסליקים בהם הוחבאו כלי נשק שחמאס החל לצבור לקראת ההפיכה שתכנן בשטחים. עיקר הפעילות הייתה סביב העיר רמאללה, אך נפרשה על פני כלל הערים הפלסטיניות ביהודה ושומרון, מצפון השומרון ועד דרום הר חברון כולל אזור ירושלים וכן 37 כפרים בהם גוייסו מחבלים שאמורים היו לקחת חלק בפעילות הרחבה של התשתית.

גורמים במשרדו של אבו מאזן אישרו בשיחה עם nrg את קיומה של הפגישה, וציינו כי יושב ראש הרשות עצמו עדכן על הפגישה ואפילו פרסם חלק מתוכנה.

צילום: אי.פי.איי
''משעל שקרן''. אבו מאזן צילום: אי.פי.איי
צילום: פלאש 90
בא להתריע מראש. ראש השב''כ יורם כהן צילום: פלאש 90

עיתון אל אחבאר הלבנוני ציין כי אבו מאזן הזהיר את ראש השב"כ כי אם ישראל לא תענה לדרישות הפלסטיניות לקבוע את גבולות המדינה הפלסטינית, הרשות תפסיק את התיאום הביטחוני עם ישראל, תודיע על מותו של המשא ומתן ותעביר את האחראיות הפלסטינית לידי ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בשב"כ מסרו בתגובה לידיעה ב-nrg כי הם אינם מעוניינים להתייחס למידע.

העיתון הלבנוני פרסם גם חלק מתוכנה של הפגישה שקיים אבו מאזן בדוחא שבקטאר עם אמיר קטאר תמים בן חאמד, במהלכה מחה באוזנו על התנהלות חמאס. אבו מאזן עדכן את השליט הקטארי בתוכנה של הפגישה עם ראש השב"כ הישראלי, שיתף את תמים בדיווחים שקיבל מישראל על ניסיונות ההפיכה ואף כינה את משעל שקרן.

يتم الاستخدام المواد وفقًا للمادة 27 أ من قانون حقوق التأليف والنشر 2007، وإن كنت تعتقد أنه تم انتهاك حقك، بصفتك مالكًا لهذه الحقوق في المواد التي تظهر على الموقع، فيمكنك التواصل معنا عبر البريد الإلكتروني على العنوان التالي: info@ashams.com والطلب بالتوقف عن استخدام المواد، مع ذكر اسمك الكامل ورقم هاتفك وإرفاق تصوير للشاشة ورابط للصفحة ذات الصلة على موقع الشمس. وشكرًا!

0

التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي "الشمس" وانما تعبر عن رأي اصحابها.